مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 19:022023-01-14سياسي

تمام تلاش بنیاد علوی حل مشکلات هلیلان و ملکشاهی است


مهم ترین نیاز ساکنین شهرستان های هدف پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی یعنی هلیلان و ملکشاهی «آب شرب»، «آب مورد نیاز کشاورزی» و «بیمارستان» است و این بنیاد تمام تلاش خود را برای تأمین این نیازها در این مناطق به کار خواهد گرفت.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل بنیاد علوی گفت: مهم ترین نیاز ساکنین شهرستان های هدف پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی یعنی هلیلان و ملکشاهی آب شرب ، آب مورد نیاز کشاورزی و بیمارستان است و این بنیاد تمام تلاش خود را برای تأمین این نیازها در این مناطق به کار خواهد گرفت.

وحید خاویی در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: بنیاد علوی با بکارگیری همه امکانات در راستای کمک گسترده به مستضعفان و محرومان جامعه تلاش می کند.

وی مهم ترین نیاز ساکنین شهرستان های هدف پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی یعنی هلیلان و ملکشاهی را آب شرب ، آب مورد نیاز کشاورزی و بیمارستان عنوان کرد و گفت: بنیاد علوی تمام تلاش خود را برای تأمین این نیازها در این مناطق به کار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سطح زیر کشت آبی شهرستان ملکشاهی در گذشته 450 هکتار بوده که با اقدامات انجام گرفته با اجرای طرح های مشارکتی این میزان به 800 هکتار رسیده که با رشد سه برابری همراه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاش بنیاد علوی حل مشکلات هلیلان و ملکشاهی است

تمام تلاش بنیاد علوی حل مشکلات هلیلان و ملکشاهی است