مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 18:212023-01-14ورزشي

بیش از 40 درصد خانواده شهدای تهران مستاجر هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع چند منظوره مسکونی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی آل یاسین در محله دولت آباد شهرری اظهار کرد: در امر رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران همه مسئولند و هر کسی باید به نوبه خود کمک کند که اگر این مساله محقق شود امروز شاهد مشکلات کنونی این خانواده ها نخواهیم بود.

وی گفت: سالها بود که به خانواده شهدای محور مقاومت کمکی نشده بود و این برای ما سوال بود که چه اقداماتی در این زمینه انجام گرفته و مطلع شدیم شورای مسئولان شهدا گاه منزل خود را فروختند و هزینه کردند تا مبادا خانواده شهیدی بدون مسکن باشد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: با مشاهده مفاد قانونی در خصوص مسکن خانواده شهدا می توان دید که همه دستگاه ها در این زمینه اهمال کاری کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: در قالب جشن ملی مسکن و با شهرداری تهران تفاهم نامه ای اجرا شد تا در تمامی این طرح های مسکن مد نظر دولت و شهرداری بخشی به خانواده شهدا اختصاص یابد.

قاضی زاده با بیان اینکه در تهران 43 درصد خانواده شهدا و بیش از 600 پدر و مادر دارای 2 شهید و بالاتر مستاجر هستند، ادامه داد: برآورد می شود که 150 تا 180 هزار مسکن برای گروه های مختلف خانواده شهدا و ایثارگران در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40 درصد خانواده شهدای تهران مستاجر هستند

بیش از 40 درصد خانواده شهدای تهران مستاجر هستند