مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 17:552023-01-14اقتصادي

کاهش مصرف گاز در اردبیل نشان از همراهی و صداقت مردم است


معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: کاهش مصرف گاز در روزهای اخیر نشان از همراهی و صداقت مردم برای کمک به همنوعان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم دبیر عصر شنبه در جریان بازدید از مرکز دیسپاچینگ مدیریت مصرف گاز در اردبیل اظهار کرد: با تعطیلی ادارات، مراکز آموزشی و دانشگاهی شاهد کاهش مصرف گاز در استان اردبیل بودیم تا خطر قطعی و افت فشار گاز در استان های شمالغرب نظیر اردبیل به حداقل برسد.

وی ضرورت تداوم صرفه جویی گاز را با توجه به سرمای شدید و یخبندان در مناطق مختلف یادآور شد و تصریح کرد: هر چند مردم و کارکنان همراهی خوبی را در کاهش مصرف گاز در روزهای اخیر داشتند ولی همچنان افزایش پنج درصدی مصرف گاز در برخی از واحدهای مسکونی و اداری جای نگرانی دارد که امیدواریم همراهی بیشتری را در این حوزه شاهد باشیم.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: هم استانی ها با کاهش یک تا 2 درجه ای دمای هوای واحدهای مسکونی خود و توجه به دمای رفاه 18 تا 24 درجه می توانند به مصرف بهینه گاز کمک کرده و از قطع یا افت فشار گاز جلوگیری کنند.

دبیر افزود: با پوشیدن لباس های گرم و نصب پرده های ضخیم جلوی پنجره ها و درب منازل به راحتی می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و گاز کمتری را مصرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مصرف گاز در اردبیل نشان از همراهی و صداقت مردم است

کاهش مصرف گاز در اردبیل نشان از همراهی و صداقت مردم است