مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 17:502023-01-14اجتماعي

یخ های روی «دریاچه شورابیل» سطحی و شکننده است


مدیر خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: یخ های روی «دریاچه شورابیل» اردبیل سطحی و شکننده است و هموطنان از راه رفتن و انجام ورزش اسکی روی یخ در دریاچه شورابیل پرهیز کنند.

- اردبیل- مدیر خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: یخ های روی دریاچه شورابیل اردبیل سطحی و شکننده است و هموطنان از راه رفتن و انجام ورزش اسکی روی یخ در دریاچه شورابیل پرهیز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اردلان عصر شنبه در جریان بازدید از منطقه گردشگری شورابیل اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا شاهد حادثه ناگوار و تلخ سال 93 نباشیم که 2 تن از دانشجویان بر اثر بی احتیاطی و اسکی روی یخ سطحی دریاچه شورابیل جان خود را از دست دادند.

وی از نصب تابلوهای هشداردهنده در اطراف شورابیل برای جلوگیری از ورود به دریاچه شورابیل و یا شنا کردن در این دریاچه خبر داد و تصریح کرد: گشت 24 ساعته ای نیز در منطقه نمونه گردشگری شورابیل انجام وظیفه می کند تا از غرق شدن افراد و ورود حوادث تلخ و ناگوار در این دریاچه طبیعی جلوگیری شود.

مدیر خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: شدت سرما به یخ بستن شورابیل در روزهای اخیر منجر شده و ما هشدارهای لازم را از طریق رسانه ها و بنرهای چاپ شده در محوطه شورابیل اعلام کردیم و تلاشمان بر این است تا با مراقبت بیشتر جلوی بروز حوادث ناگوار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخ های روی «دریاچه شورابیل» سطحی و شکننده است

یخ های روی «دریاچه شورابیل» سطحی و شکننده است