مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 17:452023-01-14ورزشي

بازگشت توفارقان حذف شده به جدول لیگ برتر بسکتبال


برخلاف حکم کمیته انظباطی فدراسیون بسکتبال مبنی بر حذف تیم توفارقان آذرشهر از جدول لیگ برتر درپی نشست هیات رییسه سازمان لیگ این تیم مجددا به رقابت ها بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیدار هفته گذشته تیم های توفارقان آذرشهر و صنابع هرمزگان در چارچوب هجدهمین ایستگاه رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، منجر به تشکیل جلسه کمیته انضباطی و حتی حذف نماینده آذربایجان شرقی از گردونه این رقابت ها شد، اما چند ساعت پس از اطلاع رسانی این حکم تصمیم دیگری در رابطه با حذف این تیم گرفته شد.

سرمربی توفارقان در دیدار هفته گذشته تیمش برابر صنایع هرمزگان در سالن پورشریفی تبریز یک دقیقه مانده به پایان بازی در اعتراض به برخی حواشی بازیکنان اش را از زمین بیرون کشید و همین مسئله باعث شد تا باخت فنی برای این تیم ثبت گردد.

این باخت فنی در شرایطی برای توفارقان رقم خورد که این تیم در هفته چهاردهم رقابت ها با امتناع از سفر به گرگان و قرار گرفتن مقابل تیم شهرداری گرگان محتمل باخت فنی شده بود.

بنابراین و با محاسبه دو باخت فنی در طی فصل جاری برای توفارقان آذرشهر، کمیته انضباطی رای به حذف این تیم از گردونه رقابت ها را در دستور کار قرار داد که به علت اعتراضات مطرح در این خصوص، در نشست هیات رییسه سازمان لیگ تصمیمی دیگر در رابطه با این موضوع گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت توفارقان حذف شده به جدول لیگ برتر بسکتبال

بازگشت توفارقان حذف شده به جدول لیگ برتر بسکتبال