مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 17:302023-01-14حوادث

ماجرای شناسایی و دستگیری قاتل کودک 7 ساله در هرمزگان چه بود؟


فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل کودک معصوم 7 ساله در یک اقدام پیچیده و با بهره گیری از تجارب ارزنده و هوشمندانه کارآگاهان پلیس خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز درباره جزییات پرونده قتل کودک 7 ساله و دستگیری قاتل او اظهار کرد: در پی دریافت خبر واصله از مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع فوت مشکوک پسر بچه ای هفت ساله در یکی از محلات بندرعباس، بلافاصله ماموران کلانتری 11 به محل حادثه اعزام که در ابتدا، بنا به اظهارات نامادری کودک و برخی همسایه ها، پسر بچه به علت گیر کردن در لابه لای آسانسور و هنگام بالا رفتن با دیوار دور آسانسور برخورد نموده که فوری توسط پدرش به بیمارستان منتقل، و پس از مدت کوتاهی در آنجا فوت می کند.

وی افزود : با توجه به حساسیت موضوع، دو تیم از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به همراه عوامل اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و پس از اثر برداری و بازدید از صحنه و معاینه اولیه جسد، احتمال وقوع قتل متصور گردید.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: برابر اطلاعات به دست آمده پسر بچه به همراه نامادری و پدر خود در طبقه پنجم ساختمان زندگی می کرده که در ساعت 0730 صبح به مدرسه عزیمت و در ساعت 1240 دقیقه ظهر پس از تعطیلی مدرسه توسط سرویس تا ورود به ساختما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شناسایی و دستگیری قاتل کودک 7 ساله در هرمزگان چه بود؟

ماجرای شناسایی و دستگیری قاتل کودک 7 ساله در هرمزگان چه بود؟