مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 17:202023-01-14اجتماعي

بیش از 43 هزار کیلومتر باند راه در استان اردبیل برف روبی شد


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از برف روبی بیش از 43 هزار کیلومتر باند راه در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، کلیم الله وثوقی عصر امروز در بازدید از محور اردبیل-آستارا با تشریح اقدامات انجام شده در قالب راهداری زمستانی در استان اردبیل اظهار کرد: راهداران استان اردبیل در پی بارش های اخیر بیش از 43 هزار کیلومتر باند راه را برف روبی کردند.

وی افزود: در استان اردبیل با توجه به اینکه هم مدت زمان سرما و هم شدت آن در مقایسه با سایر مناطق کشور طولانی تر است راهداری زمستانی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه برای ارائه خدمات راهداری زمستانی از مهرماه امسال برنامه ریزی و مقدمات کار از جمله تامین ماشین آلات راهداری، شن و ماسه و نمک فراهم شده است، تصریح کرد: 15 آذرماه 400 راهدار استان اردبیل با استفاده از 300 دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب 75 اکیپ در 23 محل پیش بینی شده اعم از ادارات راهداری و گردنه های استان به صورت 24 ساعته حضور دارند.

وی با اشاره به بارش های استان از 18 تا 20 دی ماه در خصوص عملیات اجرایی راهداران در این مدت بیان کرد: طی این مدت حدود 31 هزار کیلومتر باند برف روبی شده و نزدیک به پنج هزار تن شن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 43 هزار کیلومتر باند راه در استان اردبیل برف روبی شد

بیش از 43 هزار کیلومتر باند راه در استان اردبیل برف روبی شد