مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 17:052023-01-14فرهنگي

فراخوان برگزاری نخستین کنگره ملی شعر انتظار در زرندیه


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه از آغاز فراخوان برگزاری نخستین کنگره ملی شعر انتظار در این شهرستان خبر داد.

- احمد جوانمرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی شعر انتظار در زرندیه اظهار کرد: نخستین کنگره ملی شعر انتظار شهرستان زرندیه با اعلام فراخوان دریافت آثار در 5 موضوع مهدی شناسی، مهدی محبی، مهدی باوری، مهدی یاوری و مهدی ولایی کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه ارسال آثار در موضوعات مورد نظر تا پایان سی بهمن ماه ادامه خواهد داشت افزود: شاعران، ادیبان و فرهیختگان سراسر کشور می توانند آثار خود را در قالب های مختلف شعری به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه تصریح کرد: تعداد آثار ارسالی در این کنگره محدودیت ندارد اما باید دقت شود که موارد ارسالی جدید بوده و در سایر جشنواره ها یا کنگره ها ارائه نشده باشد.

به گفته این مقام مسئول دوشنبه 15 اسفندماه سال جاری و همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) اختتامیه این کنگره برگزار و به نفرات برتر هدایای ارزشمندی اهدا خواهد شد.

جوانمرد یادآور شد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این کنگره به نشانی استان مرکزی، شهرستان زرندیه، شهر مأمونیه، میدان امام حسین (ع), خیابان محتشم کاشانی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان برگزاری نخستین کنگره ملی شعر انتظار در زرندیه

فراخوان برگزاری نخستین کنگره ملی شعر انتظار در زرندیه