مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:502023-01-14حوادث

کشف محموله سنگین سلاح در دزفول/ 115 نفر روانه زندان شدند


فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان دزفول از کشف 184 قبضه اسلحه غیرمجاز در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سید محمد صالحی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با همکاری رده همنام شهرستان دزفول با رصد مستمر و تلاش شبانه روزی اعضای باند قاچاق سلاح را که از طریق استان ایلام محموله سنگین سلاح برای توزیع وارد دزفول و در محل های مناسب جاساز کرده بودند، شناسایی و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات پیچیده و ضربتی مأموران پلیس اعضای پنج نفره باند قاچاق سلاح را دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 64 قبضه سلاح جنگی به همراه 128 خشاب جنگی و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف شد.

سردار صالحی به اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی با محوریت جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در استان اشاره کرد و افزود: از دستاوردهای این طرح دستگیری 110 نفر از دارندگان سلاح و کشف 120 اسلحه جنگی و شکاری غیر مجاز با 2 هزار و 379 عدد فشنگ است.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پیرامون حمل و نگهدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله سنگین سلاح در دزفول/ 115 نفر روانه زندان شدند

کشف محموله سنگین سلاح در دزفول/ 115 نفر روانه زندان شدند