مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:312023-01-14اقتصادي

مدیریت بحران به سبک تیم دانش بنیان/ اینجا دوربین ضدانفجار طراحی می کنند+ عکس


خبرگزاری فارس؛ استان بوشهر، محمدامین خلجی: کارآفرینی و تولید محصول همواره بازوان محرکی در راستای توسعه و ارتقا سطح صنعت و اقتصاد هر کشور است؛ اگر این امر با پشتوانه فناوری و علوم نوین نیز همراه باشد، سطح دانش بومی و نیروی کار متخصص نیز دستخوش تغییرات چشمگیر و حایز اهمیت خواهد شد.

در کشور ما نیز چندی است توجه به جایگاه شرکت های دانش بنیان بیش تر و مفهوم اقتصاد و کارآفرینی دانش بنیان نیز در فضای کسب وکار مورد بررسی و تبیین مسئله قرار گرفته است؛ استان بوشهر هم به دلیل وجود پتانسیل های بسیار فناورانه و صنعتی به عنوان پایتخت انرژی کشور محل مناسبی برای تولد و توسعه این دست از اشتغال زایی ها و تولید محصولات دانش بنیان شده است.

از این رو خبرنگار خبرگزاری فارس با رسول سرابی از مؤسسین یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات حوزه نفت و گاز به گفت وگو نشست و درباره این مسیر پرفراز و نشیب و فعالیت های این مجموعه به گپ و گفت پرداخت: آغاز کلام فارس: آقای سرابی لطفاً خودتان را برای مخاطبان فارس معرفی کنید.

رسول سرابی، از مؤسسین شرکت دانش بنیان کیمیا مهارت صنعتی سیراف هستم؛ در شهرستان نیشابور از توابع استان خراسان رضوی به دنیا آمدم؛ زمینه تحصیلی دانشگاهی بنده الکترونیک است و از دانشگاه سبزوار فارغ التحصیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران به سبک تیم دانش بنیان/ اینجا دوربین ضدانفجار طراحی می کنند+ عکس

مدیریت بحران به سبک تیم دانش بنیان/ اینجا دوربین ضدانفجار طراحی می کنند+ عکس