مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:152023-01-14بين الملل

عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق: هیأت اعزامی اربیل به بغداد نماینده ما نیست


پس از گزارش منابع عراقی درباره تشدید اختلافات دو حزب اصلی منطقه کردستان عراق، یک عضو ارشد حزب «اتحادیه میهنی کردستان» در ارتباط با سفر اخیر هیأت اربیل به ریاست نخست وزیر منطقه کردستان به بغداد گفت که این هیأت نماینده آن ها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، غیاث السورجی از اعضای ارشد حزب اتحادیه میهنی کردستان به سفر هیأتی از مقامات ارشد اربیل به بغداد و دیدار اعضای این هیأت با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق واکنش نشان داد.

مسرور بارزانی نخست وزیر منطقه کردستان عراق، چهارشنبه هفته گذشته، در صدر هیأتی بلندپایه از اعضای ارشد اربیل در سفر به بغداد با عبداللطیف رشید رییس جمهور، محمد شیاع السودانی نخست وزیر و فائق الزیدان رییس شورای عالی قضایی عراق دیدار و گفت وگو کرد.

  دولت منطقه کردستان عراق پس از این دیدار با صدور بیانیه ای توضیح داد که دو طرف در این نشست بر اهمیت حل مشکلات میان منطقه کردستان و دولت فدرال بر اساس قانون اساسی و چارچوب وزارتی تاکید کرده اند.

بنابر گزارش امروز (شنبه) وبگاه ایرث نیوز ، غیاث السورجی از اعضای ارشد اتحادیه میهنی کردستان در این باره اظهار داشت: هیأت دولت منطقه [کردستان] که اخیرا به بغداد سفر کرد، تنها نماینده حزب دموکراتیک کردستان است به خصوص آنکه اتحادیه میهنی کردستان در اعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق: هیأت اعزامی اربیل به بغداد نماینده ما نیست

عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق: هیأت اعزامی اربیل به بغداد نماینده ما نیست