مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:102023-01-14اقتصادي

مدیریت بحران به سبک تیم دانش بنیان/ اینجا دوربین ضدانفجار طراحی می کنند+ عکس


استان بوشهر به دلیل وجود پتانسیل های بسیار فناورانه و صنعتی به عنوان پایتخت انرژی کشور محل مناسبی برای تولید و توسعه محصولات دانش بنیان شده است.

- خبرگزاری فارس – بوشهر، محمدامین خلجی: کارآفرینی و تولید محصول همواره بازوان محرکی در راستای توسعه و ارتقا سطح صنعت و اقتصاد هر کشور است؛ اگر این امر با پشتوانه فناوری و علوم نوین نیز همراه باشد، سطح دانش بومی و نیروی کار متخصص نیز دستخوش تغییرات چشمگیر و حایز اهمیت خواهد شد.

در کشور ما نیز چندی است توجه به جایگاه شرکت های دانش بنیان بیش تر و مفهوم اقتصاد و کارآفرینی دانش بنیان نیز در فضای کسب وکار مورد بررسی و تبیین مسئله قرار گرفته است؛ استان بوشهر هم به دلیل وجود پتانسیل های بسیار فناورانه و صنعتی به عنوان پایتخت انرژی کشور محل مناسبی برای تولد و توسعه این دست از اشتغال زایی ها و تولید محصولات دانش بنیان شده است.

از این رو خبرنگار خبرگزاری فارس با رسول سرابی از مؤسسین یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات حوزه نفت و گاز به گفت وگو نشست و درباره این مسیر پرفراز و نشیب و فعالیت های این مجموعه به گپ و گفت پرداخت: آغاز کلام فارس: آقای سرابی لطفاً خودتان را برای مخاطبان فارس معرفی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران به سبک تیم دانش بنیان/ اینجا دوربین ضدانفجار طراحی می کنند+ عکس

مدیریت بحران به سبک تیم دانش بنیان/ اینجا دوربین ضدانفجار طراحی می کنند+ عکس