مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:052023-01-14پزشكي

بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد


در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به جامعه پزشکی کشور، بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کرد.

- در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به جامعه پزشکی کشور، بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر و دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، دو طرف بر استفاده جامعه پزشکی و کادر درمان کشور از خدمات برتر بانکی در حوزه های مختلف به ویژه بهره مندی از تسهیلات بانک شهر تفاهم کردند.

دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در ابتدای این مراسم با تبریک فرارسیدن ولادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، گفت: ان شاءالله در همه حال الگوهای رفتاری حضرت زهرا (س) سرلوحه زندگی ما قرار بگیرد.

دکتر احمدی در ادامه با بیان این که در زمان شیوع و همه گیری ویروس کرونا کادر درمان کشور با فداکاری کم نظیر به مقابله با این ویروس و درمان هموطنان پرداختند، افزود: تمامی آحاد جامعه همواره قدردان زحمات مدافعان سلامت بوده و خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد

بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد