مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:052023-01-14اقتصادي

ساعت تعطیلی شبانه اصناف به 18 تغییر کرد/ برخورد با واحدهای صنفی متخلف


رییس اتاق اصناف مشهد از تغییر ساعت تعطیلی شبانه واحدهای صنفی از ساعت 20 به 18 از مورخ 25 دی ماه تا انتهای هفته جاری خبر داد و گفت: بازرسی ها از طرف اتاق اصناف و دستگاه های ذی ربط افزایش یافته و با متخلفین و واحدهای صنفی که این دستورالعمل را رعایت نکنند، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق اصناف مشهد از تغییر ساعت تعطیلی شبانه واحدهای صنفی از ساعت 20 به 18 از مورخ 25 دی ماه تا انتهای هفته جاری خبر داد و گفت: بازرسی ها از طرف اتاق اصناف و دستگاه های ذی ربط افزایش یافته و با متخلفین و واحدهای صنفی که این دستورالعمل را رعایت نکنند، برخورد خواهد شد.

هادی مخملی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: به دستور ستاد انرژی خراسان رضوی ساعت تعطیلی شبانه اصناف مشهد از فردا 25 دی ماه از ساعت 20 تا پایان هفته به ساعت 18 تغییر کرده است.

وی افزود: از تمامی واحدهای صنفی درخواست داریم که به دلیل بحران موجود همکاری لازم را به عمل آورده تا بخش خانگی در استان و مشهد دچار مشکل نشوند.

رییس اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه از فردا در این خصوص نظارت و بازرسی ها بر واحدهای صنفی تشدید خواهد شد، تصریح کرد: بازرسی ها از طرف اتاق اصناف و دستگاه های ذی ربط افزایش یافته و با متخلفین و واحدهایی صنفی که این دستورالعمل را رعایت نکنند، برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت تعطیلی شبانه اصناف به 18 تغییر کرد/ برخورد با واحدهای صنفی متخلف

ساعت تعطیلی شبانه اصناف به 18 تغییر کرد/ برخورد با واحدهای صنفی متخلف