مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 15:552023-01-14اقتصادي

پرداخت هزار میلیارد تسهیلات ویژه مکانیزاسیون کشاورزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «رشید فرخ نژاد» از تخصیص پنج هزار میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی خبر داد و افزود: یک هزار میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت و مابقی به همه استان های کشور ابلاغ شده است.

- مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: یک هزار میلیارد تومان از مجموع پنج هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیصی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رشید فرخ نژاد از تخصیص پنج هزار میلیارد تومان برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی خبر داد و افزود: یک هزار میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت و مابقی به همه استان های کشور ابلاغ شده است.

مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: در مرحله اول پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی حدود 2 هزار میلیارد تومان اختصاص یافته است و در صورتی که تقاضا باشد و مشتریان بتوانند مستندات را کامل کنند، مابقی اعتبارات به این بخش ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به بیش از ده هزار میلیارد تومان رسیده و این بخشی از تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی است.

فرخ نژاد همچنین از افزایش 2 برابری تسهیلات بانک کشاورزی خبر داد و گفت: تا امروز بیش از 150 هزار میلیارد تومان در بانک کشاورزی تسهیلات پرداخت شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت هزار میلیارد تسهیلات ویژه مکانیزاسیون کشاورزی

پرداخت هزار میلیارد تسهیلات ویژه مکانیزاسیون کشاورزی