مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 15:452023-01-14سياسي

جمع آوری 400 متکدی در پایتخت طی 2 هفته


مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: طرح جمع آوری متکدیان از دو هفته پیش در تهران آغاز شده و در طول این مدت بیش از 400 متکدی جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سید احمد احمدی صدر با بیان اینکه طرح جمع آوری متکدیان در روزهای گذشته توسط شهرداری انجام شد، اظهار کرد: اتفاق خوبی در تهران افتاد و تعدادی از متکدیان که شناسنامه دار بوده و در معابر و چهارراه ها تکدی گری می کردند، جمع آوری شدند.

وی با اشاره به جمع آوری بیش از 400 نفر متکدی تصریح کرد: در برخی موارد، مردم گل فروشان و یا دست فروشان در حال تردد در معابر را متکدی می دانند اما متکدیانی که جمع آوری شدند، کسانی هستند که رسماً دست گدایی دراز کرده و تکدی گری می کنند که شاید تعداد آنها در مجموع کمتر از یک هزار نفر باشد و ما در طول این چند روز 400 نفر را ساماندهی کردیم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه طبق قانون کسی که تکدی گری می کند مجرم است، یادآور شد: متکدیانی که در طول مدت اخیر جمع آوری شدند به دستگاه قضایی معرفی شدند که برخورد لازم را در این زمینه انجام دهد.

وی اعلام کرد: شهرداری مراکز ساماندهی را برای این افراد در اختیار قرار داده و علاوه بر اختصاص این سرپناه، مواردی را از طریق دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 400 متکدی در پایتخت طی 2 هفته

جمع آوری 400 متکدی در پایتخت طی 2 هفته