مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 15:102023-01-14اجتماعي

همه محورهای مواصلاتی نهاوند باز و قابل تردد است


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نهاوند گفت: عملیات برف روبی در همه محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند انجام شده و همه این محورها باز و قابل تردد است.

- عمید الوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ساعت 6 صبح امروز بارش برف در شهرستان نهاوند آغاز شده است و در همان ساعات اولیه بارش برف عملیات برف روبی در محورهای مواصلاتی اصلی شهرستان را آغاز کردیم.

وی افزود: در حال حاضر عملیات برف روبی در محورهای اصلی شهرستان شامل محور نهاوند- آورزمان، نهاوند- فیروزان، نهاوند- بروجرد و نهاوند- نورآباد انجام شده و همه این محورها باز است و خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد.

الوند با بیان اینکه اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نهاوند 34 دستگاه ماشین سبک، نیمه سبک و سنگین دارد، ادامه داد: در سه راهدارخانه شهرستان که یک راهدارخانه واقع در محل این اداره، راهدارخانه گرین و راهدارخانه فیروزان فعال هستند، نمک و ماسه به میزان لازم و کافی دپو شده است.

وی تصریح کرد: اکنون عملیات برف روبی در محورهای اصلی شهرستان به اتمام رسیده و برف روبی راه های فرعی و روستایی شهرستان در دست اقدام قرار دارد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه بیشتر راه های فرعی و روستایی نهاوند باز است و مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: فقط جاده روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه محورهای مواصلاتی نهاوند باز و قابل تردد است

همه محورهای مواصلاتی نهاوند باز و قابل تردد است