مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 14:452023-01-14ورزشي

نباید انتظارات از گیتی پسند بالا برود/ دعوت به تیم ملی والیبال سلیقه ای است


تیم ما تیم جوان و کم تجربه ای است و سال اولی است که در لیگ حضور دارد، نباید انتظارات بالا برود زیرا این تیم برای ماندن در لیگ بسته شده است و نیم نگاهی نیز به پلی آف دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کارش را با فوتبال آغاز کرده اما به پیشنهاد آشنایان والیبال را به عنوان رشته اصلی برمی گزیند، متولد 17 آذرماه سال 74 در تاکستان قزوین است و تقریبا در تمام تیم های لیگ سابقه حضور دارد.

سهند الله وردیان که در نیم فصل اول در تیم مس رفسنجان حضور داشت، در پست سرعتی زن فعالیت می کند و به تازگی به جمع شاگردان سعید عقیلی در تیم والیبال گیتی پسند اضافه شده است، در گفت و گو با خبرنگار فارس از مسیر زندگی ورزشی اش صحبت می کند که در ادامه با هم می خوانیم.

فارس: چه شد که والیبالیست شدید؟ اله وردیان: مانند اکثر والیبالیست ها، من در ابتدا فوتبال بازی می کردم، اما به خاطر قد و قامتم به سمت والیبال کشیده شدم، علاقه خاصی هم نداشتم اما با پیشنهاد دوستان و آشنایان این رشته را انتخاب کردم، فوتبال را در سطح کشوری نیز ادامه داده بودم و سابقه بازی در لیگ های پایه را داشتم اما از حدود 14 سالگی وارد والیبال شدم.

فارس: از سوابق ورزشی خود بگویید.

اله وردیان: در تیم ملی در همه رده های پایه و یک دوره در رده بزرگسالان حضور داشتم؛ در لیگ برتر نیز برای تیم های زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید انتظارات از گیتی پسند بالا برود/ دعوت به تیم ملی والیبال سلیقه ای است

نباید انتظارات از گیتی پسند بالا برود/ دعوت به تیم ملی والیبال سلیقه ای است