مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 14:152023-01-14اجتماعي

آمادگی کامل مدیریت شهری منطقه 5 در ایام سرد پیش روی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، احسان شریفی «شهردار منطقه 5» با اشاره به سرما و بارش برف پیش روی از آمادگی کامل مدیریت شهری در ایام سرد پیش روی خبر داد.

- شهرداری به صورت شبانه روزی در آمادع باش است، شهروندان از تردد های غیر ضروری جدا خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، احسان شریفی شهردار منطقه 5 با اشاره به سرما و بارش برف پیش روی از آمادگی کامل مدیریت شهری در ایام سرد پیش روی خبر داد.

 شهردار منطقه 5 اظهار داشت: همه همکاران ما در آمادع باش کامل هستند و تمامی معابر و شریان های ترافیکی سطح محدوده منطقه مورد ارزیابی و پایش دقیق است.

واحد های موتوری و مجهز ما در معابر پر خطر و پر بارش بر اساس تجربیات گذشته نیز مستقر هستند و به اجرای وظیفه خواهند پرداخت.

شریفی با بیان این نکته که در این ایام ضرورت دارد تا ما ضمن صرفه جویی در انرژی، از تردد های غیر ضروری جدا پرهیز کنیم، ابراز امیدواری کرد که با همراهی شهروندان و تلاش خادمین مدیریت شهری، هیچگونه مشکلی در تردد شهروندان و در معابر اصلی و فرعی منطقه رخ ندهد.

او در پایان تلفن 137 پلاس را آماده دریافت پیام های مردمی معرفی کرد و گفت: درصورت بروز هرگونه مشکل، شهروندان به فوریت به سامانه مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل مدیریت شهری منطقه 5 در ایام سرد پیش روی

آمادگی کامل مدیریت شهری منطقه 5 در ایام سرد پیش روی