مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 14:152023-01-14اجتماعي

گود پرخطر 17 متری در شرق تهران ایمن شد


شهردار منطقه 8 تهران از ایمن سازی گود پرخطر رها شده با عمق حدود 17 متر در محله تهرانپارس تهران با اقدام ضربتی شهرداری این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه تنهایی از تأمین ایمنی املاک مجاور گود پرخطر رها شده که جنب مترو تهرانپارس قرار داشت، خبر داد و گفت: با پیگیری حقوقی شهرداری منطقه 8 گود پرخطر محله تهرانپارس در کوتاه ترین زمان ایمن شد.

شهردار منطقه 8 تهران اقدامات اجرایی ایمن سازی این گود را تشریح کرد و گفت: شهرداری منطقه 8 تهران با پیش بینی خاک ریزی 498 کامیون خاک در مدت زمان سه شب و همچنین اخذ مجوزهای لازم و ابلاغ اخطار تخلیه به ساکنین اقدامات خود را آغاز کرد.

وی استفاده از همه ظرفیت های شهری را جهت تسریع و صرفه جویی در زمان و هزینه ها در راستای ایمنی و ایجاد کمترین مزاحمت برای شهروندان پراهمیت دانست و تاکید کرد: در زمان ایمن سازی این گود، ایمن سازی فضای پیرامونی اعم از استفاده از چراغ های چشمک زن، نوار خطر هشدار و حضور صد درصدی نیروها و مدیریت پیشگیری از ترافیک محدوده انجام شد و نیروهای عملیاتی شهرداری منطقه هشت تا ایجاد ایمنی و پایداری کامل املاک مجاور در محل حضور داشتند.

تنهایی در حاشیه این اقدام به تبیین جزییات ایمن سازی این گود پرداخت و گفت: پس از رفع خطری که طبق دستور قضایی و بر اساس بند 14 ماده 55 توسط شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گود پرخطر 17 متری در شرق تهران ایمن شد

گود پرخطر 17 متری در شرق تهران ایمن شد