مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:502023-01-14اجتماعي

مشکل صدور سند اراضی مردم در شهرهای استان بوشهر رفع می شود


مسئله صدور سند اراضی مردم در برخی شهرهای استان بوشهر که سال ها با مشکل روبرو بوده است، حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت سنددار کردن اراضی مسکونی برخی مناطق استان بوشهر اظهار داشت: باید از همه ظرفیت ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان موظف هستند بهترین خدمات را به مردم به ویژه در مناطق محروم ارائه کنند تصریح کرد: باید با تمام توان برای رضایت مندی مردم و رفع مشکلات آنها استفاده کنیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: در برخی از شهرهای استان بوشهر شاهد هستیم که مردم برای صدور سند اراضی مسکونی خود با مشکل روبرو هستند که تلاش داریم با هم افزایی و تعامل مناسب زمینه رفع این مشکل را فراهم کنیم.

وی افزود: با تدبیر دولت سیزدهم، پیگیری زیادی برای رفع مشکل این اراضی انجام و با همکاری دادگستری و ثبت اسناد و املاک، دفتر فنی استانداری و راه و شهرسازی و سایر دستگاه های مرتبط، مقدمات کار فراهم شد و تا پایان سال جاری، مشکل صدور اسناد اراضی یاد شده برطرف می شود.

محمدی زاده از صدور اسناد اراضی تصرفی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم شامل اراضی است که مدت ها مردم در آنها ساخت و ساز کرده اند و سکونت دارند، اما اسناد آنها در اختیار دولت قرار دارد و امسال با تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل صدور سند اراضی مردم در شهرهای استان بوشهر رفع می شود

مشکل صدور سند اراضی مردم در شهرهای استان بوشهر رفع می شود