مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:452023-01-14اقتصادي

توقیف 10 خودروی سواری و 2 کامیون حامل قاچاق در استان بوشهر


فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف 10 خودروی سواری و 2 کامیون حامل کالای قاچاق در شهرهای دیلم و بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حیدر سوسنی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش های گسترده ای در راستای مقابله با قاچاق کالا صورت گرفته و شاهد کشفیات گسترده ای در سطح استان هستیم.

وی از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 21 میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد و افزود: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اولویت توقیف خودروهای تندرو (موسوم به شوتی) در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان دیلم قرار گرفت.

توقیف 10 خودروی شوتی فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: روز گذشته مأموران این شهرستان طی یک عملیات تعداد 10 دستگاه خودروی سواری که در محورهای خاکی منتهی به استان های همجوار در حرکت بودند را با شگردهای پلیس و مسدود نمودن مسیرهای فرار به صورت همزمان توقیف کردند.

وی با بیان اینکه از خودروهای توقیفی انواع کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع عطر و ادکلن کشف کردند گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده 21 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار سوسنی با اشاره به اینکه در این رابطه 10 نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده اند، تصریح کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و مفسدان اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 10 خودروی سواری و 2 کامیون حامل قاچاق در استان بوشهر

توقیف 10 خودروی سواری و 2 کامیون حامل قاچاق در استان بوشهر