مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:402023-01-14سياسي

بانوان در تراز انقلاب تاریخ ساز هستند


سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه در نگاه انقلاب اسلامی و مکتبین امامین انقلاب جایگاه زنان فاخر و ارزشمند است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، زینب زاله در جلسه هم اندیشی نماینده ولی فقیه استان کردستان با بانوان فرهیخته استان در سنندج، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا الگوی بی مثال برای بانوان مسلمان است که در کلام بزرگان دین به الگوبرداری از سیره و روش زندگی ایشان تاکید شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در مقطعی که دشمنان با همه توان در راستای تضعیف جایگاه بانوان تلاش می کند برای مقابله با آنان در مسیر تبیین هرچه بیشتر سیره این بانوی بزرگ اسلام گام اساسی برداریم.

وی با بیان اینکه نگاه انقلاب اسلامی و مکتبین امامین انقلاب گواه این است که جایگاه زنان فاخر و ارزشمند است، گفت: در مکتب انقلاب الگوی زن مسلمان ایران الگوهای غربی نیست، زن در تراز انقلاب اسلامی زنی عفیفه و محجبه بوده و نقش زن یک نقش تاریخ ساز است.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان خاطرنشان کرد: برخلاف الگوی زن غربی زن نسل انقلاب زنی تولیدمحور است.

زاله در ادامه با بیان اینکه اجرای سیاست های جوانی جمعیت و شبکه سازی بانوان از اولویت های امور بانوان استانداری کردستان است، گفت: امروز با توجه به گسترش فضای مجازی باید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان در تراز انقلاب تاریخ ساز هستند

بانوان در تراز انقلاب تاریخ ساز هستند