مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:362023-01-14سياسي

وزیر علوم: مخالف بومی گزینی در دانشگاه ها هستم/آیین نامه استخدامی بازنگری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدعلی زلفی گل ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه کردستان و رییس پارک علم و فناوری استان، در سنندج اظهار کرد: شهدا وارثان اصلی انقلاب هستند که در مسیر تامین و حفظ امنیت از تمامیت وجودی خود گذشتند.

وزیر علوم افزود: آشنایی کاملی با مجموعه دانشگاه کردستان و ظرفیت های این دانشگاه دارم و این دانشگاه را جز دانشگاه هایی می دانم که در آینده حرف برای گفتن دارد.

استانداردهای علمی دانشگاه کردستان بالا است زلفی گل با بیان اینکه استانداردهای علمی دانشگاه کردستان بالا است، گفت: توفیق حضور در هیئت رییسه این دانشگاه را داشته و به همین واسطه آشنایی کاملی با ظرفیت ها و توانایی های این دانشگاه دارم و قضاوت بنده از این دانشگاه براساس آگاهی است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  خاطرنشان کرد: هیئت ممیزه دانشگاه کردستان از نظر رعایت استانداردها جزو برترین های کشور است کسی که در این دانشگاه درجه استادی و یا استادیاری میگیرد بالاترین سطح را دارد.

زلفی گل با بیان اینکه این دانشگاه در ربته بندی های جهانی هم جایگاه دارد، گفت: رسیدن به این جایگاهی به واسطه توجه جدی به استانداردهای علمی است.

وی افزود: این دانشگاه در جذب برترین ها هم تلاش جدی داشته و همین مسئله موجب ارتقای هرچه بیشتر جایگاه دانشگاه کردس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: مخالف بومی گزینی در دانشگاه ها هستم/آیین نامه استخدامی بازنگری می شود

وزیر علوم: مخالف بومی گزینی در دانشگاه ها هستم/آیین نامه استخدامی بازنگری می شود