مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:352023-01-14سياسي

فعالیت 382 بانوی دریانورد در بنادر مسافری بندرعباس


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تعداد 382 بانوی دریانورد در دو حوزه عملیاتی و خدماتی در بنادر مسافری استان به فعالیت اجتماعی و پیشه دریانوردی مشغول هستند.

- حسین عباس نژاد ظهر امروز (24 دی ماه) در جمع بانوان دریانورد هرمزگان، با تبریک میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره (س) و روز زن افزود: زنان بخش جدا ناپذیر از فعالیت های در جامعه دریایی هستند و اداره کل بنادر و دریانوردی نیز همراستا با تلاشهای سازمان جهانی دریانوردی جهت حضور بانوان بصورت گسترده در فعالیتهای دریایی و تصمصیم گیریهای کلان والبته منبعث و برگرفته از الگوهای اسلامی و ایرانی اهتمام مجدانه ای داشته است .

وی بیان کرد: تلاش برای جذب و فراهم سازی زمینه حضور بانوان و اشتغال پایدارآنها در بخش دریایی استان ادامه دارد به گونه ای که در ابتدای دی ماه سال جاری 35 بانو مهماندار به ناوگان خدمات مسافری بنادر مرکز استان اضافه شدند.

عباس نژاد با بیان اینکه فعالیت بانوان شاغل در حوزه دریانوردی استان هرمزگان از سال 96 توسط سازمان بنادر و دریانوردی در دو حوزه عملیاتی و خدماتی آغاز شده است، بیان کرد: بانوان دریانورد شاغل در حوزه عملیاتی در مسئولیت هایی از جمله فرماندهی شناور، افسر دومی شناور، مهندس موتور و ملوانی فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 382 بانوی دریانورد در بنادر مسافری بندرعباس

فعالیت 382 بانوی دریانورد در بنادر مسافری بندرعباس