مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:302023-01-14اقتصادي

120 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند دزفول اهدا شد


همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، 120 سری جهیزیه به ارزش 36 میلیارد ریال به نوعروسان تحت حمایت در دزفول اهدا شد.

- دزفول- رییس کمیته امداد دزفول گفت: همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، 120 سری جهیزیه به ارزش 36 میلیارد ریال به نوعروسان تحت حمایت در دزفول اهدا شد.

مسعود رحیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ارزش هر سری جهیزیه اهدایی به نوعروسان حدود 300 میلیون ریال است و همه اقلام جهیزیه، کالای ایرانی و شامل یخچال، فرگاز، تلویزیون LED، جاروبرقی و ماشین لباسشویی بوده که همه اتوماتیک هستند.

وی، فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب را ضروری دانست و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) هر ساله اقدام به اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش می کند.

رییس کمیته امداد دزفول در ادامه پرداخت کمک به مددجویان، تأمین هزینه درمانی و کمک به ارتقای شاخص های بهداشتی نیازمندان را از اقدامات این نهاد برشمرد و گفت: ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج مددجویان از دیگر خدماتی است که به مددجویان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند دزفول اهدا شد

120 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند دزفول اهدا شد