مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:152023-01-14سياسي

دارالافتای عراق: عاملان ترور فرماندهان نصر محاکمه شوند


سخنگوی دارالافتای عراق ضمن درخواست از دولت این کشور برای تکمیل تحقیقات مربوط به ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و نایب رییس شهید سازمان الحشدالشعبی عراق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دار الافتای عراق، امروز (شنبه)، ترور فرماندهان نصر (فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نایب رییس شهید سازمان الحشدالشعبی عراق) را جنایتی غیرقابل بخشش در خاک عراق خواند و خواستار محاکمه عاملان این اقدام شد.

بنابر گزارش نیز با پوشش بخش دیگری از اظهارات سخنگوی دارالافتای عراق به نقل از او نوشت: جنایت فرودگاه در محلی رخ داد که از نظر بین المللی ممنوعه تلقی می شود؛ در فرودگاه بین المللی بغداد و این یعنی نقض حاکمیت عراق و جهان.

البیاتی ادامه داد: این جنایت فجیع نیازمند تحرکات عراق برای صیانت و پاسداری از حاکمیتش در برابر کارشکنی های پی درپی آمریکاست که مهم ترین این کارشکنی ها ترور شهیدان ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی بود.

وی همچنین تأکید کرد: دستگاه های قضایی بین المللی باید برای محکومیت و بازخواست دولت آمریکا که دستور این جنایت را داد، اقدام نمایند و آن ها را مطابق با قوانین مورد بازخواست قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارالافتای عراق: عاملان ترور فرماندهان نصر محاکمه شوند

دارالافتای عراق: عاملان ترور فرماندهان نصر محاکمه شوند