مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:502023-01-14سياسي

رعایت استانداردهای علمی در دانشگاه کردستان بی نظیر است


وزیر علوم و ارتباطات، رعایت استانداردهای علمی دانشگاه کردستان را در کشور بی نظیر ذکر کرد و گفت: جایگاه والای دانشگاه کردستان در رنکینگ های بین المللی گواه این ادعا است.

- ایسنا/کردستان وزیر علوم و ارتباطات، رعایت استانداردهای علمی دانشگاه کردستان را در کشور بی نظیر ذکر کرد و گفت: جایگاه والای دانشگاه کردستان در رنکینگ های بین المللی گواه این ادعا است.

زلفی گل امروز شنبه(24 دی ماه) در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه کردستان اظهار کرد: دانشگاه کردستان به واسطه استاندارد های علمی بالایی که دارد، آینده علمی روشن و رو به رشدی خواهد داشت.

وی، رعایت استانداردهای دانشگاه کردستان را در کشور بی نظیر ذکر کرد و افزود: جایگاه والای دانشگاه کردستان در رنکینگ های بین المللی گواه این ادعا است.

وزیر علوم و ارتباطات عنوان کرد: حفظ رتبه و جایگاه دانشگاه کردستان و توسعه آن، امری سخت برای مدیریت جدید است که باید با حمایت های بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

وی، هم مرز بودن با اقلیم کردستان را جاذبه ویژه ای برای جذب دانشجویان خارجی ذکر کرد و ادامه داد: این امر باید بیش از پیش تقویت شود.

زلفی گل، بهره گیری از چهره های علمی دانشگاه در مدیریت استان را امری مهم ارزیابی کرد و افزود: تلاش می شود که در آینده نزدیک از چهره های علمی این دانشگاه در وزارت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت استانداردهای علمی در دانشگاه کردستان بی نظیر است

رعایت استانداردهای علمی در دانشگاه کردستان بی نظیر است