مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:502023-01-14اجتماعي

ساخت مدارس با معماری اصیل بوشهری/ وجود هشت مدرسه کانکسی


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با اشاره به اینکه از این پس در ساخت مدارس از معماری و مصالح بومی استان استفاده خواهد شد، گفت: - ایسنا/بوشهر مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با اشاره به اینکه از این پس در ساخت مدارس از معماری و مصالح بومی استان استفاده خواهد شد، گفت: هشت مدرسه درس کانکسی و حدود 140 مدرسه سنگی ملاتی در سطح استان بوشهر وجود دارد.

ابراهیم احمدی شنبه 24 دی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، به منظور جایگزینی مدرسه های فرسوده و تخریبی و یا به دلیل کمبود کلاس درس باتوجه به افزایش جمعیت در یک نقطه از محل اعتبارات ملی، استانی، خیرین و کمیته برنامه ریزی و .

اقدام به ساخت مدرسه می کند و در اختیار آموزش و پرورش قرار می دهد.

وی با بیان اینکه تعمیرات سالانه مدارس جزء وظایف سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیست، افزود: در سال جاری و همزمان با هفته دولت و هفته دفاع مقدس 34 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد که شامل مدرسه و استخر دانش آموزی بود، به جمع بندی رسید و در مجموع 147 کلاس درس با اعتبار 184 میلیارد تومان افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر با بیان اینکه برای اولین بار در استان تجهیزات مدارس به صورت کاروانی توزیع شد، تصریح کرد: در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدارس با معماری اصیل بوشهری/ وجود هشت مدرسه کانکسی

ساخت مدارس با معماری اصیل بوشهری/ وجود هشت مدرسه کانکسی