مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:402023-01-14سياسي

کسب علوم الهی با طهارت روح امکان پذیر است


ارتباط با ائمه اطهار(ع) گاهی با طهارت روح، نماز شب و ‏دعای سحر است، این موضوع و محمول و مسئله ندارد، راه فکری ندارد و با طهارت روح می توان علوم الهی را کسب کرد.

- قم- مرجع تقلید شیعیان گفت:ارتباط با ائمه اطهار(ع) گاهی با طهارت روح، نماز شب و ‏دعای سحر است، این موضوع و محمول و مسئله ندارد، راه فکری ندارد و با طهارت روح می توان علوم الهی را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار جمعی از اساتید و نخبگان استان قزوین با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) بیان داشت: میلاد صدیقه کبری ‏ (سلام الله علیها) را به خود اهل بیت عصمت و طهارت، به نظام جمهوری اسلامی، به مردم بزرگ و بزرگوار ایران و شما نخبگان استان قزوین تهنیت عرض می کنم، و روز عظمت و جلال و شکوه زن را به عنوان روز مادر گرامی می داریم.

‏ وی اظهار داشت: گزارش نافع و سودمند شما نشأت گرفته از این است که در استان بزرگ و بزرگ پروری تربیت شده اید، استان هایی که یک مدتی پایتخت بوده اند با دیگر استان ها فرق دارند، راز موفقیت استان قزوین نیز این است که یک مدتی ‏پایتخت بوده و در چنین استانی، بزرگان و نخبگان در آنجا جمع می شوند و آیندگان نیز، وارثان نخبگان قبلی اند! ‏ ‏این‬ مرجع‬ تقلید‬ ادامه‬ داد: در ارث نکته ای است که در کسب نیست، چرا که انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب علوم الهی با طهارت روح امکان پذیر است

کسب علوم الهی با طهارت روح امکان پذیر است