مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:202023-01-14اقتصادي

رشد 257 درصدی تاسیس دفاتر کاریابی در تهران


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به فعالیت 240 مرکز کاریابی در استان تهران از رشد بیش از 65 درصدی صدور مجوز کاریابی ها طی 9 ماه گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آمارها بیش از 50 درصد نیروی کار مورد نیاز در کشورهای توسعه یافته توسط کاریابی ها جذب می شوند.

به اعتقاد کارشناسان، مراکز کاریابی و مشاوره شغلی در افزایش بهره وری بنگاهها و تثبیت نیروی کار کارفرمایان موثرند و تخصصی شدن آنها به شناخت بهتر و دقیق تر از بازار کار و نیازهای آن کمک می کند.

بر اساس گزارش مرکز برنامه ریزی و اطلاعات راهبردی وزارت کار در سال گذشته تعداد مراکز کاریابی دولتی و خصوصی در کشور افزایش داشته و استان تهران در صدر بیشترین تعداد مراکز خدمات اشتغال دولتی و دفاتر کاریابی خصوصی قرار دارد.

حامدویس کرمی - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، نقش دفاتر کاریابی و هدایت شغلی را مهم دانسته و می گوید: این دفاتر به عنوان یکی از ابزارهای مدیریت بازارکار، حلقه اتصال کارجویان و کارفرمایان بوده و نقش موثری در مدیریت بازار کار دارند.

وی با اشاره به فعالیت 240 مرکز کاریابی در استان تهران از افزایش 257 درصدی تاسیس دفاتر کاریابی نسبت به سال گذشته خبر می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 257 درصدی تاسیس دفاتر کاریابی در تهران

رشد 257 درصدی تاسیس دفاتر کاریابی در تهران