مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:102023-01-14سياسي

نشست «شارلی ابدو از تأسیس تاکنون» در قم برگزار می شود


نخستین نشست از سلسله نشست ها جریان شناسی سیاسی هنری با عنوان «شارلی ابدو از تأسیس تاکنون» به همت حوزه هنری در قم برگزار می شود.

- قم- نخستین نشست از سلسله نشست ها جریان شناسی سیاسی هنری با عنوان شارلی ابدو از تأسیس تاکنون به همت حوزه هنری در قم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، گفت: نخستین نشست از سلسله نشست ها جریان شناسی سیاسی هنری با عنوان شارلی ابدو از تأسیس تاکنون با حضور کاریکاتوریست شناخته شده بین المللی سید مسعود شجاعی طباطبایی در قم برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری قم بیان داشت: این نشست روز شنبه 24 دی ماه 1401 از ساعت 15 در سالن زائر واقع در بلوار غدیر، انتهای کوچه 8، مجتمع آموزشی هدایت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حضور عموم هنرمندان، اندیشمندان و علاقمندان آزاد است افزود: نشست شارلی ابدو از تأسیس تاکنون به همت حوزه هنری استان قم، کانون هنر شیعی، مؤسسه مفید، مدرسه هدایت، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و خانه مطبوعات استان قم برگزار می شود.

سید مسعود شجاعی طباطبایی در قم نیز در گفتگو با مهر ابراز داشت: مجله شارلی ابدو، نشریه زردی است که بارها به پیامبر گرامی اسلام جسارت کرده است، اعتقادی به خدا، مذهب و مسائل اخلاقی ندارد و خیلی راحت به ادیان الهی توهین می کنند و آنها را مورد هجمه قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «شارلی ابدو از تأسیس تاکنون» در قم برگزار می شود

نشست «شارلی ابدو از تأسیس تاکنون» در قم برگزار می شود