مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:502023-01-14ورزشي

تصاویر منتخب یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال/ جنگ و صلح


جام حذفی فوتبال ایران با حضور لیگ برتری ها دنبال شد که حاصل دیدارهای یک شانزدهم نهایی، بازی جنجالی استقلال و تراکتور و صعود اکثریت قاطع تیم های لیگ برتری بود.

- جام حذفی فوتبال ایران با حضور لیگ برتری ها دنبال شد که حاصل دیدارهای یک شانزدهم نهایی، بازی جنجالی استقلال و تراکتور و صعود اکثریت قاطع تیم های لیگ برتری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام حذفی فوتبال ایران به عنوان قدیمی ترین جام حال حاضر مسابقات باشگاهی، با ورود تیم های لیگ برتری، حساس تر شده و در مرحله یک شانزدهم نهایی شاهد چند شوک به تیم های لیگ برتری بودیم.

البته در همین مرحله برخی از تیم ها مانند پرسپولیس، گل گهر و آلومینیوم به سختی به مرحله بعد راه یافتند و در حساس ترین مصاف این مرحله هم استقلال به لطف دو ضربه پنالتی در وقت های اضافه تراکتور را در جنجالی ترین بازی این مرحله جا گذاشت.

تصاویر برتر مرحله یک شانزدهم نهایی را مشاهده می کنید: -صلح بعد از جنگ پرسپولیس در دیداری که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، مقابل ون پارس اصفهان به دردسر بزرگی افتاد.

شاگردان گل محمدی در طول 120 دقیقه بازی به تساوی 2 بر 2 دست یافتند و بارها مقابل مهرابی، دروازه بان سبزپوش ون پارس و دیرک دروازه حریف مغلوب شدند تا اینکه بالاخره در ضربات پنالتی، بیرانوند به داد پرسپولیس رسید و به مرحله بعد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر منتخب یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال/ جنگ و صلح

تصاویر منتخب یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال/ جنگ و صلح