مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:302023-01-14سياسي

جوان دهه هشتادی چگونه ره صد ساله را یک شبه رفت؟


بررسی فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر تهران نشان می دهد وی ماهیانه 10 میلیون بیشتر از سایر روسای دفتر اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت کرده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ چند روزی است که فیش حقوقی 26 میلیون تومانی دختر یکی از اعضای شورای شهر تهران منتشر شده است، فیشی که نشان می دهد جوانی دهه هشتادی با کار در دفتر مادر خود پس از کسر کثورات ماهیانه 26 میلیون و 340 هزار تومان دریافت می کند.

مبلغ خالص پرداختی حقوقی که در این فیش آمده نشان می دهد صاحب آن در ماه آذر مبلغ 26 میلیون و 340 هزار تومان دریافت کرده است، دریافتی که تحت عنوان کار در دبیرخانه شورای شهر تهران اما با کار در دفتر مادر وی پرداخت می شود.

اما با مشاهده فیش حقوقی این دختر جوان می توان متوجه شد که نواقص بسیار زیادی در آن وجود دارد و مواردی که در فیش حقوقی وی نوشته شده با میزان عملکردش در تناقض است.

بر اساس آنچه که در این فیش آمده است این خانم مدت 6 روز تعطیل کار داشته است اما در ماه آبان هیچ روز تعطیلی جز 4 جمعه وجود نداشته و 2 روز تعطیل کار اضافه تر در فیش وی نوشته شده است.

(که البته می تواند مربوط به 2 روز کار در روزهای پنجشنبه باشد!) چراغ دفتر رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تا ساعت 21 روشن بوده است (!) همچنین بر اساس فیش حقوقی صادره 150 ساعت اضافه کار برای دارنده فیش لحاظ شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان دهه هشتادی چگونه ره صد ساله را یک شبه رفت؟

جوان دهه هشتادی چگونه ره صد ساله را یک شبه رفت؟