مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:252023-01-14سياسي

آمادگی بنادر جنوبی برای استقبال از مسافران دریایی


برای آماده سازی و ارتقای ایمنی شناورها جهت استقبال از مسافران در جنوب کشور،  39 فروند شناور در بنادر مرکز هرمزگان آماده شده و همچنین تا پیش از نوروز 1402، - 10 فروند شناور گردشگری جدید به ناوگان دریایی قشم اضافه می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرهای جنوبی کشور در استان هرمزگان و جزایر خلیج فارس، در فصل زمستان که در بیشتر استان های کشور آب و هوای سرد و برفی وجود دارد، با دمای مناسب و آب و هوای مطلوب از مقاصد مناسبی برای سفر محسوب می شود.

از طرفی شیوع کرونا در دو سال گذشته، بسیاری از مردم را از سفر محروم کرده بود اما با فروکش کردن کرونا، سفرها هم از سر گرفته شد.

بنادر شهید باهنر، شهید حقانی، هرمز، تیاب و سیریک از جمله بنادر چندمنظوره در شرق استان هرمزگان است و از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه امسال، بالغ بر .

آمادگی بنادر هرمزگان برای استقبال از مسافران دریایی در این راستا، حسین عباس نژاد -مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان- با بیان اینکه 90 درصد سفرهای دریایی در بنادر این استان به عنوان پایتخت سفرهای دریایی انجام می گیرد، گفت: 39 فروند شناور با ظرفیت 4200 صندلی آماده جابه جایی مسافران و گردشگران از بنادر مرکز استان است.

وی با بیان اینکه هرمزگان در نیمه دوم سال پذیرای میلیون ها مسافر دریایی است، ادامه داد: این تعداد شناور در مسیرهای در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بنادر جنوبی برای استقبال از مسافران دریایی

آمادگی بنادر جنوبی برای استقبال از مسافران دریایی