مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:252023-01-14دانش

آخرین رنگ بندی های کرونایی در شهرستان های هشتگانه استان سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از اضافه شدن دو شهرستان دیگر این استان به استان های نسبتا پر خطر یا زرد کرونایی خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از اضافه شدن دو شهرستان دیگر این استان به استان های نسبتا پر خطر یا زرد کرونایی خبر داد.

دکتر کامران قدس در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس آخرین به روز رسانی نقشه کرونایی کشور، شهرستان سرخه همچنان تنها شهرستان نارنجی در نقشه کرونایی این استان است.

وی با اشاره به تغییرات استان در این هفته تصریح کرد: شمار شهرستان های زرد در استان طی لاین هفته از دو شهرستان به چهار شهرستان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مهدیشهر و شاهرود هفته گذشته نیز در وضعیت زرد قرار داشتند ادامه داد: این هفته متاسفانه دو شهرستان سمنان و دامغان نیز با تغییررنگ از آبی در وضعیت زرد قرار گرفتند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس استان ضمن هشدار در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: خوشبختانه همچنان سه شهرستان گرمسار ، آرادان و میامی همچنان در وضعیت آبی هستند.

دکتر قدس بااشاره به روند افزایشی موارد بستری و ابتلا در استان و کشور از عموم شهروندان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی، مدافعان سلامت را در کنترل این بیماری فراگیر یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین رنگ بندی های کرونایی در شهرستان های هشتگانه استان سمنان

آخرین رنگ بندی های کرونایی در شهرستان های هشتگانه استان سمنان