مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:252023-01-14فرهنگي

معرفی 2 شهر گیلان به عنوان پایتخت شهر کتاب ایران


به گفته مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخی از شهرهای گیلان توانایی انتخاب به عنوان پایتخت کتاب ایران را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسماعیل جانعلی پور پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل کتابخان های عمومی گیلان و در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های گیلان با بیان اینکه فرهنگ کتابخوانی باید در تمامی استان های کشور گسترش یابد، اظهار کرد: باید با اتخاذ تصمیمات مختلف از فعالیت های فرهنگی شهرها و روستاهای مختلف استان گیلان حمایت شود زیرا برخی از شهرهای گیلان توانایی انتخاب به عنوان پایتخت کتاب ایران را دارند.

وی با تأکید بر لزوم بررسی دقیق در خصوص انتخاب شهر پایتخت کتاب در استان گیلان گفت: کسب عناوین روستای دوستدار کتاب و پایتخت کتاب ایران در گرو تلاش جمعی مسؤولان، مردم، خیران و دستگاه های فرهنگی استان بوده و در غیر این صورت نمی توان به موفقیت های بزرگ در عرصه کتابخوانی رسید.

مدیرکل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استان گیلان را یکی از استان های اثرگذار در حوزه فرهنگی دانست و بیان کرد: استان گیلان دارای چهره ها فرهنگی بسیار زیادی از جمله استاد دکتر محمد معین است که این امر نشان دهنده ظرفیت این استان در حوزه فرهنگی است لذا  باید به معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 2 شهر گیلان به عنوان پایتخت شهر کتاب ایران

معرفی 2 شهر گیلان به عنوان پایتخت شهر کتاب ایران