مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:202023-01-14سياسي

اعطای مرخصی 7 روزه به زنان زندانی چهارمحال و بختیاری


همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن و در بازدید مقامات ارشد قضایی چهارمحال و بختیاری از بند نسوان زندان مرکزی شهرکرد با دستور مستقیم رییس کل دادگستری به مددجویان زندانی واجد شرایط در این بند 7 روز مرخصی اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) رییس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری از بند نسوان زندان مرکزی شهرکرد بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با زندانیان این بند به درخواست ها و مطالبات ایشان رسیدگی کردند.

احمدرضا بهرامی رییس کل دادگستری استان با تبریک میلاد پرخیر و برکت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت روز زن، الگوپذیری از شخصیت بی بدیل و گران بهای این بانوی بزرگ را موجب کمال و سعادت در زندگی دانست.

وی اظهار داشت: در برابر نگاهی که جوامع غربی به زن به عنوان یک کالا دارند دین مبین اسلام وجود و طینت پاک زن را برای بشریت به تصویر می کشد و استحکام خانواده و شکوفایی تعلیم و تربیت در جامعه را در گرو ایفای نقش همسرانه و مادرانه زنان قرار می دهد.

بهرامی افزود: بر این اساس حضرت فاطمه(س) که اسوه تمام عیار عفت و پاکدامنی است می تواند الگویی باشد برای تمامی زنان ایران به ویژه زنانی که به دلیل مشکلات زندگی در تگنا قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مرخصی 7 روزه به زنان زندانی چهارمحال و بختیاری

اعطای مرخصی 7 روزه به زنان زندانی چهارمحال و بختیاری