مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:202023-01-14ورزشي

شارژ مالی آناصنعتی ها پیش از بازی های مرگ و زندگی لیگ فوتسال


قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد گفت: تیم آناصنعت بدون محروم و مصدوم با تمام قوا برای بازگشت مجدد به جدول برابر زندی بتن کلاردشت صف آرایی می کند.

- ایسنا/قم قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد گفت: تیم آناصنعت بدون محروم و مصدوم با تمام قوا برای بازگشت مجدد به جدول برابر زندی بتن کلاردشت صف آرایی می کند.

روزبه بروفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم ما بازی بسیار خوبی در مقابل سن ایچ ساوه انجام داد و از نظر کار تیمی عملکرد خوبی داشت، منتها همچنان بدشانس هستیم که توپ های ما به گل تبدیل نمی شود و الا حریف را شکست می دادیم.

وی از حمایت سفت و سخت از کادر فنی تیم آناصنعت خبر داد و افزود: آناصنعت یک تیم بسیار جوان است و دوست داران فوتسال حتما دیدند که در کنار جوان هایی همچون سوران بالکانه و آرتا رضایی، دو سه هفته ای است که یک بازیکن جوان و خوش آتیه دیگر یعنی فردین قاسمی برای تیم ما خوش می درخشد.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد افزود: فردین قاسمی بعد از بازی های تیم امید دچار مصدومیت شده بود ولی از بابت برگشتن او به میادین خوشحالیم و بازی خیلی خوب در ساوه انجام داد، در کل جوان های بسیار خوب و آینده داری داریم که در کنار با تجربه ها مطمئنا در این پنج هفته پایانی یک عملکرد خوب ارائه خواهند کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شارژ مالی آناصنعتی ها پیش از بازی های مرگ و زندگی لیگ فوتسال

شارژ مالی آناصنعتی ها پیش از بازی های مرگ و زندگی لیگ فوتسال