مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:552023-01-14بين الملل

شرط روسیه برای پایان دادن به جنگ در اوکراین


 به گزار گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، واسیلی نبنزیا ، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد شب گذشته، جمعه، در نشست شورای امنیت درباره درگیری نظامی اوکراین، - درخواست چین برای توقف ارسال سلاح به اوکراین، آغاز تحویل سلاح های سنگین غربی به کی یف، آمادگی سازمان ملل برای کمک به حل مناقشه اوکراین و نیاز به 127 میلیارد دلاربرای بازسازی زیرساختار های تخریب شده این کشور، از جمله مهمترین رویداد ها پیرامون جنگ است.

 به گزار گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، واسیلی نبنزیا ، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد شب گذشته، جمعه، در نشست شورای امنیت درباره درگیری نظامی اوکراین، تاکید کرد که عملیات ویژه نظامی این کشور در اوکراین تنها زمانی پایان خواهد یافت که اهداف تعیین شده برای آن، چه از طریق مذاکرات و چه از طریق توان نظامی، محقق شده باشد.

وی گفت: پایان دادن به عملیات  ویژه نظامی تنها زمانی امکان پذیر خواهد بود که دیگر تهدیدی از جانب اوکراین برای روسیه وجود نداشته باشد و تبعیض علیه مردم روس زبان این کشور پایان یابد.

اگر بتوان این نتیجه را از طریق مذاکرات به دست آورد، ما برای چنین سناریویی آمادگی داریم و در غیر این صورت، تمام وظایف تعیین شده با استفاده از توان نظامی محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط روسیه برای پایان دادن به جنگ در اوکراین

شرط روسیه برای پایان دادن به جنگ در اوکراین