مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:452023-01-14اجتماعي

طرح یاریگران محله برای افزایش فرهنگ شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود


معاون فرهنگی، اجتماعی و امور زائرین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: طرح یاریگران محله در راستای افزایش فرهنگ شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح محلات مناطق هشت گانه کلانشهر قم با حضور فعالان اجتماعی برگزار می شود.

- معاون فرهنگی، اجتماعی و امور زائرین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم: طرح یاریگران محله برای افزایش فرهنگ شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود ایسنا/قم معاون فرهنگی، اجتماعی و امور زائرین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: طرح یاریگران محله در راستای افزایش فرهنگ شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح محلات مناطق هشت گانه کلانشهر قم با حضور فعالان اجتماعی برگزار می شود.

مجتبی بُستان در کارگاه آموزشی یاریگران محله که 24 دی ماه در سالن غدیر کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن عنوان کرد: در واقع این کارگاه آموزشی ویژه فعالان، رابطان و کُنشگران اجتماعی برگزار می شود، چرا که این افراد سهم عمده ای را در مباحث آموزشی در سطح محله های شهر دارند.

وی ادامه داد: طرح مذکور و برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط با آن؛ با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم؛ کمیته بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یاریگران محله برای افزایش فرهنگ شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود

طرح یاریگران محله برای افزایش فرهنگ شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود