مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:202023-01-14سياسي

صدور مجوز بیمارستان 226 تختخوابی خرم دره


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز بیمارستان 226 تختخوابی نور ولایت شهرستان خرمدره از طرف کمیسیون ماده 23 صادر شد.

- حجت الاسلام و المسلمین حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع بیمارستان خرم دره، عنوان کرد: احداث بیمارستان جدید با توجه به مشکلات بیمارستان بوعلی یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان است.

وی با بیان اینکه برای تحقق این آرزوی دیرینه مردم خرم دره رایزنی های فراونی انجام شده است، عنوان کرد: در سایه این پیگیری ها خوشبختانه مجوز بیمارستان 226 تختخوابی نور ولایت خرم دره از سوی کمیسیون ماده 23 صادر شد.

این مسئول با بیان اینکه در همین راستا جلسات متعدد برگزار شد که برخی مخالف صدور مجوز بیمارستان بودند، تصریح کرد: با رایزنی های فراوان در نهایت این موضوع مهم محقق و مجوز بیمارستان صادر شد.

وی با یادآوری اینکه پیگیری های فراوانی برای تحقق این امر تقریبا غیرممکن انجام شد، تاکید کرد: برای تامین مالی احداث بیمارستان نیز تلاش هایی انجام شده که در آینده گزارش آن ارائه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرستان خرم دره یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های استان محسوب می شود که بیش از 80 درصد از جمعیت آن را جمعیت شهری تشکیل می دهد اما با این حال تنها یک بیمارستان قدیمی در حال ارائه خدمات به بیماران خرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز بیمارستان 226 تختخوابی خرم دره

صدور مجوز بیمارستان 226 تختخوابی خرم دره