مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:152023-01-14دانش

اهدای جایزه علمی ایکساد به عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان


دانشیار ادبیات تطبیق دانشگاه اصفهان به عنوان دانشمند ممتاز در حوزه مطالعات اجتماعیِ خلاق و نظریه های ادبی زیست محیطی، موفق به دریافت جایزه علمی از موسسه ایکساد ترکیه شد.

- ایسنا/اصفهان دانشیار ادبیات تطبیق دانشگاه اصفهان به عنوان دانشمند ممتاز در حوزه مطالعات اجتماعیِ خلاق و نظریه های ادبی زیست محیطی، موفق به دریافت جایزه علمی از موسسه ایکساد ترکیه شد.

ابراهیم سلیمی کوچی دراین باره به ایسنا گفت: ایکساد (ikSAD) مخفف نام یک موسسه توسعه مطالعات اجتماعی و اقتصادی است که توسط دولت ترکیه و زیر نظر وزارت علوم و فناوری این کشور اداره می شود.

او افزود: این موسسه دربرگیرنده بیش از 100 دانشگاه، موسسه آموزشی پژوهشی، پژوهشکده و مراکز خُرد و کلان پژوهش در حوزه های فرهنگ، اجتماع و اقتصاد است؛ یعنی همه این حوزه ها را به صورت یک زنجیره در برمی گیرد و چنین مراکزی که در حوزه های مربوط به خاورمیانه، ژئوپلیتیک، فرهنگ و به طورکلی شرق شناسی، ادبیات ملل و هنرها و امثال آن فعالیت می کنند را مورد حمایت های مادی و معنوی خود قرار می دهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه موسسه ایکساد عمدتاً در کشور ما به عنوان گرداننده همایش های بین المللی با سطح کیفی بالا شناخته می شود و دفترها و هسته های پژوهشی متعددی نیز دارد، توضیح داد: این موسسه هرسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جایزه علمی ایکساد به عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان

اهدای جایزه علمی ایکساد به عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان