مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:102023-01-14سياسي

به بخش های عمرانی و درمانی در لایحه بودجه 1402 توجه ویژه شده است


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در لایحه بودجه سال 1402 بودجه عمرانی نسبت به سال جاری قریب به صد در صد افزایش داشته و دولت بالغ بر 70 هزار میلیارد تومان اعتبار برای یارانه دارو پیش بینی کرده است.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در لایحه بودجه سال 1402 بودجه عمرانی نسبت به سال جاری قریب به صد در صد افزایش داشته و دولت بالغ بر 70 هزار میلیارد تومان اعتبار برای یارانه دارو پیش بینی کرده است.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایسنا، درباره الزاماتی که باید در بررسی لایحه بودجه 1402 در مجلس مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: بودجه سال آینده باید رافع مشکلات اولویت دار کشور باشد.

امروز اولویت اول کشور معیشت مردم است و هم مجلس و هم دولت باید نسبت به این موضوع توجه داشته و بودجه به گونه ای تنظیم شود که مردم در سفره خود حمایت دولت و مجلس را احساس کنند.

تعرفه نهاده های وارداتی در بودجه سال آتی کاهش یافته است وی در ادامه اظهار کرد: رییس جمهور یک خبر خوشی را به نمایندگان داد و آن اینکه تعرفه نهاده هایی که از خارج کشور وارد می شود از 4 به 1 رسیده است و این بدان معناست که حتما محصولات صنایع تبدیلی غذایی ما که از این نهاده ها استفاده می کنند باید قیمت آن ها تعدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بخش های عمرانی و درمانی در لایحه بودجه 1402 توجه ویژه شده است

به بخش های عمرانی و درمانی در لایحه بودجه 1402 توجه ویژه شده است