مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 09:552023-01-14اجتماعي

برگزاری کلاس های درس در بستر شاد/ وضعیت امتحانات دانش آموزان


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به تعطیلی مدارس استان در روزهای شنبه و یکشنبه 24 و 25 دی ماه، گفت: در این دو روز کلاس های درس دانش آموزان در بستر شاد برقرار است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به تعطیلی مدارس استان در روزهای شنبه و یکشنبه 24 و 25 دی ماه، گفت: در این دو روز کلاس های درس دانش آموزان در بستر شاد برقرار است.

سید رضا نظری امروز شنبه 24 دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به واسطه برودت هوا مدارس استان گلستان از روز سه شنبه غیرحضوری شده که روز گذشته در پی تداوم سرما و یخبندان مدارس استان به دستور استاندار گلستان در روزهای شنبه و یکشنبه نیز غیرحضوری شده است.

وی با اشاره به اینکه در تعطیلی اعلام شده آموزش دانش آموزان تعطیل نیست و آموزش و تدریس دانش آموزان در سامانه شاد برقرار است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان گلستانی طبق برنامه ریزی قبلی در فضای شاد حاضر می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه مدارس استان گلستان امروز و فردا(24 و 25 دی ماه) غیرحضوری است، خاطرنشان کرد: در این تعطیلی دو روزه امتحانات نهایی طبق روال برنامه برگزار می شود و طبق هماهنگی انجام شده 30 مدرسه گلستان که محل برگزاری آزمون است و همچنین مراکز تصحیح اوراق امتحانات نهایی، قطعی گاز نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های درس در بستر شاد/ وضعیت امتحانات دانش آموزان

برگزاری کلاس های درس در بستر شاد/ وضعیت امتحانات دانش آموزان