مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 09:552023-01-14اقتصادي

افزایش اُفت فشار گاز در گلستان/ سوخت جایگزین برای مرغداری ها و گلخانه ها


مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به افزایش شدید مصارف گاز سرانه خانوار و افزایش افت فشار در سطح استان، گفت: با توجه به شرایط موجود احتمال قطع گاز برخی مشترکان خانگی دور از دسترس نیست.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت گاز گلستان با اشاره به افزایش شدید مصارف گاز سرانه خانوار و افزایش افت فشار در سطح استان، گفت: با توجه به شرایط موجود احتمال قطع گاز برخی مشترکان خانگی دور از دسترس نیست.

علی طالبی امروز شنبه 24 دی ماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و یخبندان، مصارف گاز سرانه خانوار به شدت افزایش پیدا کرده و در این شرایط می طلبد خانواده ها با ما همکاری کنند و مصرف بهینه گاز را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: گروه های معین و امدادرسان شرکت گاز در استان گلستان افزایش پیدا کردند و با توجه به افت فشار گاز احتمال بروز مشکل فنی وجود دارد که در همین راستا اکیپ های فنی در ایستگاه ها مستقر شدند تا در صورت بروز مشکل برای رفع آن اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از مردم خواست در صورت قطعی گاز، با سامانه 194 امداد متمرکز شرکت گاز تماس حاصل کنند تا اقدامات لازم انجام شود و ادامه داد: امشب قطع گاز مشترکان خانگی برای ما دور از دسترس نیست و احتمال قطع گاز در گرگان و برخی از نقاط وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اُفت فشار گاز در گلستان/ سوخت جایگزین برای مرغداری ها و گلخانه ها

افزایش اُفت فشار گاز در گلستان/ سوخت جایگزین برای مرغداری ها و گلخانه ها