مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 09:552023-01-14سياسي

مهلت سنددارکردن منازل مناطق حاشیه ای اهواز تا پایان سال


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث سند دار کردن زمین ها در سکونتگاه های غیررسمی گفت: براساس ظرفیت های قانونی ایجادشده ساکنان مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار اهواز تا پایان سال مهلت دارند نسبت به سنددار کردن سکونتگاه های خود اقدام کنند.

- ایسنا/خوزستان عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث سند دار کردن زمین ها در سکونتگاه های غیررسمی گفت: براساس ظرفیت های قانونی ایجادشده ساکنان مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار اهواز تا پایان سال مهلت دارند نسبت به سنددار کردن سکونتگاه های خود اقدام کنند.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: باید به منازلی که در سکونتگاه های غیر رسمی و پهنه های خطر مثل منبع آب، حصیر آباد، ملاشیه، عین دو، کوی رمضان و کوی سیاحی قرار دارند توجه جدی و مشکلات مردم در این مناطق حل شود زیرا افرادی که در این خانه ها زندگی می کنند مردم ما هستند و باید فارغ از شعار برای آن ها کار کنیم.

وی در خصوص بحث سند دار کردن زمین ها در این سکونتگاه های غیررسمی افزود: بسیاری از این منازل و سکونتگاه ها در پهنه خطر قرار ندارند اما مشکل سند دارند که باید این مشکل حل شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شواری اسلامی گفت: برای زمین هایی که دولتی هستند و صاحب شخصی ندارند براساس بند ک تبصره 11 پیشنهاداتی ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت سنددارکردن منازل مناطق حاشیه ای اهواز تا پایان سال

مهلت سنددارکردن منازل مناطق حاشیه ای اهواز تا پایان سال