مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 09:502023-01-14اجتماعي

ترشیز برای عبور از گردنه سخت بحران گاز در آماده باش


طی چند روز اخیر در پی اعلام هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر کاهش شدید دما و بارش برف و باران، شاهد سرد شدن همه شهرهای خراسان رضوی بودیم.

- سرما و کاهش دما منجر به تشکیل ستاد مدیریت بحران و به کار گیری تدابیر لازم در خصوص بارش برف و انسداد معابر و جاده ها و تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس و به تعویق افتادن امتحانات دانش آموزان و دانشجویان و دور کاری ادارات و جلوگیری از قطع گاز مشترکین خانگی به دلیل افت فشار گاز و مدیریت مصرف سوخت در واحدهای صنعتی، سالن های ورزشی، تکایا، حسینیه ها و.

صورت گرفت.

در شهرستان های منطقه ترشیز از جمله کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ هم ستادهای مدیریت بحران به صورت جداگانه تشکیل و تدابیر لازم نیز اتخاذ شد.

استفاده از سوخت جایگزین در واحدهایی که گازشان قطع شد در همین خصوص فرماندار کاشمر در گفت و گو با ایسنا از تشکیل ستاد بحران برای جلوگیری از قطع گاز در این شهرستان خبر داد و گفت: برای پایداری فشار گاز و جلوگیری از قطع گاز مشترکین خانگی طی چند روز گذشته مصرف در واحدهای صنعتی، سالن های ورزشی، تکایا و حسینیه ها مدیریت و بعضاً در برخی موارد گاز واحدهای صنعتی، استخرها، مرغ داری ها قطع شد.

امیر دایی صراف با بیان اینکه در تمامی واحدها و اماکنی که گاز قطع شد، سوخت جایگزین مورد استفاده قرار گرفت، خاطرنشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترشیز برای عبور از گردنه سخت بحران گاز در آماده باش

ترشیز برای عبور از گردنه سخت بحران گاز در آماده باش