مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 09:052023-01-14اجتماعي

«گاز مدارسِ» تهران قطع نمی شود


بر اساس اطلاعیه منتشره آموزش و پرورش تهران؛ با هماهنگی انجام شده با استانداری تهران و به جهت رفاه سرایداران و خانواده آنها و نیز آمادگی برای برگزاری آزمون نهایی پایه دوازدهم، - گاز مدارس قطع نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این اطلاعیه ضمن تاکید بر لزوم صرفه جویی حداکثری در مصرف گاز آمده است: سامانه گرمایشی محیط اداری و آموزشی در صورتی که عایق بندی مناسب انجام شده یا مواد ضد یخ در لوله ها وجود دارد، خاموش شود و در غیر این صورت در کمترین دمای ممکنه قرار گیرد تا از یخ زدگی لوله ها جلوگیری شود.

در این اطلاعیه آمده است که این دستور به فرمانداران استان تهران ابلاغ شده و همچنین خواسته شده در محیط سرایداری هم حداکثر صرفه جویی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین صبح امروز تیم پشتیبانی و اجرایی شاد در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی رسمی اش در شبکه شاد قرار داد، 13 توصیه به مدیران مدارس جهت رعایت موارد پیشگیرانه برای مصرف بهینه انرژی و ایمنی تاسیسات مدارس و مراکز آموزشی، پرورشی و ورزشی، با توجه به وقوع بارندگی، برف و برودت هوا داشت که در ادامه خواهد آمد: 1- بازدید از پشت بام مدارس توسط مدیران و یا مسئولان حاضر در مدارس پیش از وقوع بارندگی و پس از اتمام برف و باران حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گاز مدارسِ» تهران قطع نمی شود

«گاز مدارسِ» تهران قطع نمی شود