مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 08:452023-01-14سياسي

مردم رعایت نکنند؛ تا قطع گاز فاصله ای نداریم


سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی بر لزوم رعایت مدیریت مصرف گاز در شرایط سخت سرما در روزهای پیش رو تأکید کرد و گفت: اگر مردم مدیریت مصرف گاز را رعایت نکنند، - شاهد قطع گاز خواهیم بود.

علیرضا عباس زاده، جمعه شب 23 دی در گفتگویی رسانه ای، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: خدا را شاکریم که در ابتدای فصل سرما شاهد نزول رحمت الهی باران و برف هستیم و این موضوع نوید بخش سالی پر برکت برای مردم به ویژه کشاورزان سختکوش خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد ورود دو توده سرما به کشور و استان خراسان جنوبی بودیم که سبب تداوم سرما در کشور شد، افزود: به دنبال آن در کشور و استان سردترین روزها و شب ها را تجربه می کنیم که کم سابقه است و باید خود را با این شرایط وفق دهیم.

معاون استاندار با اشاره به اینکه در بیش از 460 شهر و 27 استان کشور در 24 ساعت گذشته دما به زیر صفر رسید، تصریح کرد: سرمای هوا که باعث شد در بعضی از شهرها دما به منفی 27 درجه برسد، سبب افزایش بی سابقه مصرف گاز خانگی شده و رکورد مصرف گاز در کشور را شکسته است.

تجربه دمای 20 درجه زیر صفر عباس زاده با بیان اینکه در خراسان جنوبی نیز دمای هوا به منفی 20 درجه رسید، بیان کرد: در این شرایط بیشتر نقاط کشور و حتی کشورهای منطقه بر اثر سرمای هوا در شرایط خاصی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم رعایت نکنند؛ تا قطع گاز فاصله ای نداریم

مردم رعایت نکنند؛ تا قطع گاز فاصله ای نداریم